Üzletszabályzat

Ez a nagykereskedelmi webáruház kizárólag további értékesítés céljával történő áruvásárlásra szolgál (tehát cégek és vállalkozó természetes személyek által vehető igénybe).

A vásárló és az eladó közötti kapcsolatokat a Kereskedelmi Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései szabályozzák.

Az üzleti feltételeknek ellentmondó vásárlásra a jótállás és egyéb szavatosság nem vonatkozik.

Az árak ÁFÁ-t nem tartalmaznak.

Amennyiben Önök forgalom után járó kedvezményre jogosultak, már a kedvezménnyel csökkentett árak kerülnek megjelenítésre.

1. Bevezető rendelkezések

Vásárlás előtt be kell regisztrálni. Ez az internetes nagykereskedés kizárólag érvényes vállalkozói engedéllyel rendelkező vállalkozók és cégek által vehető igénybe. Az egyes árucikkek árai csak az adminisztrátor által jóváhagyott beregisztrálást követően kerülnek megjelenítésre. A megrendelés minimális értéket 35 000,-Ft. Kivételes esetekben hajlandóak vagyunk ezt az értékhatárt 12 000,- Ft.-ra csökkenteni, ilyen esetben azonban 580,- Ft. kezelési költség kerül felszámolásra. A sikeres beregisztrálás előfeltétele a vállalkozói engedély csatolása a regisztrációs űrlaphoz, vagy annak elküldése mailben a info@carero.hu címre, esetleg a másolatának elküldése postán.

2. Elektronikus számlázás

Nyomtatott formájú számlát 2015. június 1-től nem küldünk. Az említett időpontig számlát és szállítólevelet is nyomtattunk, amely azonban nálunk maradt, és Önöknek csak a számla került továbbításra. Most kizárólag a szállítólevelet nyomtatjuk, amely a megrendeléssel együtt kerül elküldésre. A szállítólevélre a dolgozóinknak kizárólag ahhoz van szükségük, hogy helyesen készítsék össze a megrendelt árut. A számlát, illetve minden korábbi számlát a személyi kártyájánál talál. Ezen kívül megküldésre kerülnek a beregisztráláskor megadott e-mail címre.

Az elektronikus számlázás a számlák átadásának modern, környezetbarát, egyszerű és hatékony módja.

Előnyök:

  • könnyű nyomon-követhetőség
  • áttekinthetőség
  • helymegtakarítás archiváláskor
  • a Cseh Köztársaság törvényeinek való megfelelés
  • Környezetvédelem

Megrendelése létrehozásával Önök az egyetértésüket adják ahhoz, hogy elektronikus számlákat használjunk és küldjünk Önöknek. Ezt követően saját maguk eldönthetik, hogy kinyomtatják-e a számlát, vagy meghagyják csupán elektronikus formában a személyes kártyájukhoz csatolva.

Ha szükségük van a vételárakra - azokat kinyomtathatjuk a megrendeléshez csatolt szállítólevélre – e beállítást az Önök egyéni írásos kérésére hajtjuk végre.

3. Szállítási feltételek

Megteszünk minden annak érdekében, hogy az árut a megrendelés pillanatától számítva a lehető leggyorsabban kézbesíthessük.

Az áru déli 12:00 óráig történő megrendelését, valamint utánvétes fizetési módjának kiválasztását követően még aznap átadjuk azt a csomagküldő szolgálatnak (kizárólag munkanapokon érvényes).

A Geis / GLS csomagküldő 48 órás kézbesítési határidővel dolgozik, úgyhogy a megrendelt árut legkésőbb a harmadik napon átveheti otthonában. Ha az árut déli 12:00 óra után rendeli meg, az áru a rákövetkező napon kerül feladásra, úgyhogy 3 nap múlva kapja kézhez.

Ha a számlánkra történő átutalással kíván fizetni, az áru azt követően kerül feladásra, hogy az ára jóváírásra került a számlánkon.

Sajnos nálunk is előfordulhat, hogy olyan helyzet alakul ki, amikor az árut nem tudjuk a megadott határidőn belül leszállítani. Ilyen esetben mindig felvesszük Önnel a kapcsolatot, és egyeztetünk a további lépésekkel kapcsolatosan (tájékoztatást kap az áru elérhetőségéről, más, hasonló árut ajánlunk, egyeztetünk a megrendelés lemondása tekintetében). Fenntartjuk a szerződéstől való elállás jogát arra az esetre, ha a megrendelt árucikk a szállító raktárán sem áll rendelkezésére. Amennyiben a leszállításra nem kerülő áru ellenértéke kifizetésre került, és a megrendelés törlésében állapodunk meg, a megrendelés ellenértéke a megállapodás napjától számított 7 napon belül kerül visszafizetésre a megrendelőnek. A megrendelés adásvételi szerződéstervezetnek minősül, maga a szerződés az áruk tényleges szállításával jön létre. Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele az összes előírt adat és információ kitöltése a megrendelőlapon.

Amennyiben a megrendelő bankszámlára történő átutalásos fizetési módról dönt, az árut 7 napig tartjuk a számára. Ha a megrendelt áru ellenértéke és a postadíj az említett határidőn belül nem kerül jóváírásra a számlánkon, a megrendelés törlésre kerül, és az árut ismét forgalomba helyezzük. A CARERO s.r.o. webáruház üzemeltetője nem felel az GEIS / GLS csomagküldő szolgálatnak vagy a Cseh Postának átadott küldeményekért. A küldemény kikézbesítésének elmaradása esetén vegyék fel velünk a kapcsolatot a info@carero.hu címen, vagy telefonon az + 3614451282 telefonszámon, hogy egyeztethessünk az Geis / GLS szolgáltatásai tárgyában benyújtani kívánt panasz ügyében. A csereárut vagy a kifizetendő összeget csak a reklamáció szállító általi lezárását követően küldjük el vagy fizetjük ki. Az eredményéről tájékoztatni fogjuk.

4. Dropshipping

Az ügyfeleink számára közvetlenül a végfelhasználó részére történő áruküldés szolgáltatást biztosítunk (dropshipping). A megrendelések e formája esetén a CARERO s.r.o. kizárólag az áru végfelhasználó részére történő kikézbesítését kínáló szolgáltatóként, és nem áruforgalmazóként lép fel. E tényről köteles tájékoztatni a végfelhasználót. A végfelhasználóval fennálló szerződéses viszonyból következő összes kötelesség - vásárlást igazoló dokumentum kiállítása, reklamáció, áruvisszaadás stb. az áru forgalmazóját, és nem a CARERO s.r.o. társaságot terheli.

Az ilyen megrendelésekhez minden egyes megrendelés után a üzleti feltételeknek megfelelő szállítási díj + 580 Ft kezelési díj kerül felszámításra (különösen a számlázással, csomagolással és adminisztrációval kapcsolatos költségek fedezésére).

A dropshipping típusú vásárlásra vonatkozó információkat a DROPSHIPPING szekcióban találják.

5. Árak

Amennyiben Önök forgalom után járó kedvezményre jogosultak, már a kedvezménnyel csökkentett árak kerülnek megjelenítésre.

A terméklista és a kapcsolódó árjegyzék adásvételi szerződés tervezet, ÁFA-nélküli eladási árat, valamint a kosárban ÁFÁ-t is tartalmazó árat tartalmazza. Az ÁFA-nélküli árak minden egyes árucikk esetében CZK-ban kerülnek feltüntetésre. Az árhoz hozzászámításra kerül a postaköltség. Az áruhoz e-mailben csatolásra kerül a számla (számviteli bizonylat), amely egyben szállítólevélként és garanciális jegyként is szolgál. A kiválasztott árucikk(ek)et tartalmazó megrendelés elküldésével a vásárló igazolja, hogy egyetért az üzleti feltételekkel.

A nagykereskedelmi árakból nyújtott kedvezmények és az akciós ajánlatok kizárólag azokra a vásárlókra vonatkozhatnak, akik esetében nem tartunk nyilván esedékesség utáni adósságokat.

6. Áru visszaküldése

Áru-visszaadási feltételek:

A visszaadni kívánt áru nem lehet sérült, sem használt. Az árut kizárólag az eredeti csomagolásában, a saját tartozékaival, esetleg a garanciajeggyel együtt lehet visszaadni. Amennyiben az áruk bármilyen használat jeleit mutatja, az Önök költségén visszaküldésre kerül a címükre.

Kérjük, hogy minden árucikk esetén tüntesse fel a visszaadás okát (az áru nem felel meg, ...).

Számlára vásárolt áru esetén a számlát még az esedékessége lejárta előtt rendezni kell, és a számát fel kell tüntetni a visszaadott árunál.

Visszaadott áru esetén a vásárló az áru vételára 5 %-ának megfelelő díj fizetésére köteles. A visszaadott áru után jóváírásra kerülő összeg csökken a szóban forgó összeggel.

A visszaadott áru kézhez vételét követően az áru postaköltséggel (szállítási díjjal) és dropshipping szolgáltatás esetén kezelési díjjal csökkentett ára - az aláírt, és az áru fizikai átvételét, illetve leellenőrzését követően haladéktalanul a vevő e-mail címére megküldött jóváírás kézhez vételét követően legkésőbb a törvényben meghatározott határidőn belül - visszautalásra került a vevő számlájára.

A visszaadott áru ára ugyanakkor a következő megrendelés összegéből is levonható. Az Önök által jóváhagyott jóváírás ezt követően csatolásra kerül e megrendelés számlájához.

A visszaadott áru nem küldhető vissza utánvéttel, és minden ilyen küldemény azonnal elutasításra, illetve visszaküldésre kerül a feladónak, aki köteles az ezzel kapcsolatos költségek rendezésére is.

Áru-visszaküldési folyamat:

  • Kérjük, hogy olvassa el figyelmesen az áru visszaküldésére vonatkozó feltételeket
  • vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben (info@carero.hu) vagy munkanapokon 7-16 óra között telefonon az + 3614451282 számon

  • az e-mailben vagy a telefonban tüntesse fel a visszaadni kívánt áru ID kódját
  • tájékoztatni fogjuk, hogy van-e, vagy nincs lehetőség az áru visszaadására (amennyiben nincs rá mód, haladéktalanul tájékoztatni fogjuk annak okáról, hogy miért nincs)
  • majd küldje el az alábbi címre: CARERO s.r.o., Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov
  • várja meg az esettel kapcsolatos visszajelzésünket, az áru leellenőrzését követően tájékoztatni fogjuk

7. Reklamáció

A reklamációs feltételek részletes ismertetését a REKLAMÁCIÓ szekcióban találják.

8. Szállítás

A csehországi szállítási díjak a SZÁLLÍTÁSI DÍJAK szekcióban találhatók.

9. Képes és szövegek

Egyes termékek esetében a fényképek kizárólag tájékoztató jellegűek lehetnek, ami azt jelenti, hogy a termék színe vagy kivitele kis mértékben eltérő is lehet. Az egyes termékekhez kísérőszövegek tartoznak, amelyekben megközelítőleg ismertetésre kerülnek a méretek is. Ezek +/- 2 cm eltérést tartalmazhatnak. Az egyes termékek esetében feltüntetett súlyadatok is kizárólag tájékoztató jellegűek.

10. Hozzájárulás az üzleti feltételekhez

Egyetértek az üzleti információk egyes információs társadalommal kapcsolatos szolgáltatásokról szóló 480/2004 Tt. sz. törvénnyel összhangban elektronikus kommunikációs eszközökkel, különösen elektronikus posta útján történő megküldésével.

Amennyiben szeretnék a CARERO s.r.o. üzleti tájékoztatásainak Önök e-mail címére és telefonszámára történő megküldéséhez adott hozzájárulásukat visszavonni, kérjük, írjanak a info@carero.hu címre.

11. Kedvezmények

Negyedéves forgalom alapú kedvezmények

Az előző negyedévi forgalom alapján elért tartós kedvezmények lehetőségét kínáljuk.
Ez azt jelenti, hogy a kedvezmény összegét az előző negyedév forgalma határozza meg.


A negyedéves forgalom utáni kedvezmény a következő:

600 000,- Ft. felett - 1%
1 100 000,- Ft. felett - 2%
2 000 000,- Ft. felett - 3%
3 400 000,- Ft. felett - 4%
5 600 000,- Ft. felett - 5%
8 500 000,- Ft. felett - 6%

A feltüntetett forgalom adatok ÁFÁ-t nem tartalmaznak. A kedvezmények a következő negyedévben érvényesek.
A szóban forgó kedvezmény megszerzése esetén a következő negyedév során a nagykereskedelmi webáruház oldalain Önök már a kedvezménnyel csökkentett árakat látják.

Felhívjuk a figyelmüket arra, hogy:
- az egyes akciók esetén mindig feltüntetésre kerül, hogy a kedvezmények összevonásra kerülnek-e a forgalom után járó kedvezménnyel, vagy sem.

  • a forgalom utáni kedvezmény nem jár alanyi jogon, és indok feltüntetése nélkül is elvehető.

11. EET

A bevételek nyilvántartásáról szóló törvény értelmében az eladó köteles számlát kiállítani a vevő részére. A bevételező személy egyszerűsített üzemmódban veszi nyilvántartásba a bevételeket, azaz köteles az átvett összeget legkésőbb 5 napon belül bejelenteni az adóhivatalnak."

A megrendelés létrehozásával egyidejűleg a vevő egyetért a számla internetes, elektronikus úton történő kikézbesítésével.

Érdekli, hogy miként regisztrálhat be és vásárolhat a nagykereskedelmi webáruházunkban? További információért lásd a BEREGISZTRÁLÁS, vagy a VÁSÁRLÁSI ÚTMUTATÓ szekciót.