Áru visszaküldése
Elállási szabályzat:
A visszaküldött termék nem lehet sérült vagy használt. Nem tartalmazhat további matricákat vagy árcímkéket. A terméket az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, beleértve a tartozékokat, útmutatókat, ill. jótállási jegyeket.
A termékeket a számla kiállításától számított 3 hónapig lehet visszaküldeni. Minden egyes visszaküldött terméknél meg kell adni a visszaküldés okát (nem felel meg a termék, nem vették át stb.).
A számla ellenében vásárolt termékek esetében a számlát a megjelölt határidőre kell rendezni.
Termékvisszaküldés esetén a vételár 20%-ának megfelelő díjat számítunk fel, de legalább 3500 Ft-ot ÁFA nélkül/1 küldemény. Ezt a díjat a visszaküldött termékért jóváírandó összegből vonjuk le.
A termékvisszaküldés lépései és a küldemény tartalmi elemei
1. Kérjük, figyelmesen olvassa el az elállási szabályzatot.
2. Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben (reklamace@carero.cz).
3. Kérjük, töltse ki az űrlapot, és mellékelje a visszaküldött termékhez. Az űrlapot a következő linken találja: ELÁLLÁSI ŰRLAP
4. Kérjük, jelölje meg a dobozt a „Termékvisszaküldés” felirattal.
5. A terméket a következő címre küldje vissza: CARERO s.r.o., Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov, Csehország
6. Miután megvizsgáltuk a terméket, jóváírást állítunk ki, és felvesszük önnel a kapcsolatot a további lépésekkel kapcsolatban.
Az utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, ezeket azonnal visszautasítjuk, és visszaküldjük a feladónak, aki köteles viselni az ezzel járó költségeket.
Fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy nem fogadunk el sérült, nem az eredeti csomagolásban vagy sérült csomagolásban visszaküldött termékeket, illetve a 3 hónapnál régebben vásárolt termékeket.