Áru visszaküldése

Áru-visszaadási feltételek:

  • A visszaadni kívánt áru nem lehet sérült, sem használt. Az árut kizárólag az eredeti csomagolásában, a saját tartozékaival, esetleg a garanciajeggyel együtt lehet visszaadni. Amennyiben az áruk bármilyen használat jeleit mutatja, az Önök költségén visszaküldésre kerül a címükre vagy a díj individuálisan lesz kiszámolva megegyezés után minimálisan 40% magasságban a termék árából (kár alapján)
  • Kérjük, hogy minden árucikk esetén tüntesse fel a visszaadás okát (az áru nem felel meg, ...).

  • Számlára vásárolt áru esetén a számlát még az esedékessége lejárta előtt rendezni kell, és a számát fel kell tüntetni a visszaadott árunál.
  • Visszaadott áru esetén a vásárló az áru vételára 10 %-ának megfelelő díj fizetésére köteles. A visszaadott áru után jóváírásra kerülő összeg csökken a szóban forgó összeggel.

  • A visszaadott áru kézhez vételét követően az áru postaköltséggel (szállítási díjjal) és dropshipping szolgáltatás esetén kezelési díjjal csökkentett ára - az aláírt, és az áru fizikai átvételét, illetve leellenőrzését követően haladéktalanul a vevő e-mail címére megküldött jóváírás kézhez vételét követően legkésőbb a törvényben meghatározott határidőn belül - visszautalásra került a vevő számlájára.
  • A visszaadott áru ára ugyanakkor a következő megrendelés összegéből is levonható. Az Önök által jóváhagyott jóváírás ezt követően csatolásra kerül e megrendelés számlájához.
  • A visszaadott áru nem küldhető vissza utánvéttel, és minden ilyen küldemény azonnal elutasításra, illetve visszaküldésre kerül a feladónak, aki köteles az ezzel kapcsolatos költségek rendezésére is.

Áru-visszaküldési folyamat:

  1. Kérjük, hogy olvassa el figyelmesen az áru visszaküldésére vonatkozó feltételeket.
  2. Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben (info@carero.hu) vagy munkanapokon 7-16 óra között telefonon az + 3614451282 számon.
  3. Az e-mailben vagy a telefonban tüntesse fel a visszaadni kívánt áru ID kódját.
  4. Tájékoztatni fogjuk, hogy van-e, vagy nincs lehetoség az áru visszaadására (amennyiben nincs rá mód, haladéktalanul tájékoztatni fogjuk annak okáról, hogy miért nincs).
  5. Majd küldje el az alábbi címre: CARERO s.r.o., Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov.
  6. Várja meg az esettel kapcsolatos visszajelzésünket, az áru leellenorzését követoen tájékoztatni fogjuk.
  7. vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben (info@carero.hu) vagy telefonon + 3614451282 hétköznap 7-16 óráigtelefonon adja meg a visszatérítendő áruk számlaszámát és azonosítószámát
  8. Megmondjuk Önnek, hogy lehetséges-e visszaadni ezeket az árukat, vagy nem (ha az árut nem lehet visszaküldeni, akkor azonnal megmondjuk, miért van így)
  9. Ezután küldje el a következő címre: CARERO s.r.o., Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov
  10. Várjon a véleményünkre, az áru ellenőrzése után, tájékoztatni fogjuk.