Reklamáció
Az árucikkeket elsősorban gyártási hibák miatt lehet reklamálni. A reklamáció és a hibamegszüntetés általában a reklamációs igény benyújtásának időpontjától számított 30 napon belül került lezárásra. Reklamációs igényük továbbítása előtt, kérjük, vegyék fel a kapcsolatot velünk a info@carero.hu e-mail címen, vagy az + 3614451282 telefonszámon, és ismertessék velünk a hiba pontos leírását. Ha lehetőségük van rá, küldjenek egyben a hibát ábrázoló e-mailt is.
A reklamált árut az alábbi címre küldjék. A reklamált árucikk elküldésével kapcsolatos költségek a vevőt terhelik. A reklamáció lezárását követően az áru visszaküldésével kapcsolatos költségek cégünket terhelik.
A megreklamált árucikkel kapcsolatosan írásos tájékoztatást (reklamációs jegyzőkönyvet) szükséges csatolni.
Abban az esetben, ha a reklamáció írásos információ nélkül érkezik, a reklamáció nem kerül határidőn belül lezárásra.
Ezt a dokumentumot minden esetben mellékelni kell a reklamációhoz, hogy azonnal megkezdhessük annak intézését.
A reklamált áru begyűjtésének lehetőségét is kínáljuk. E begyűjtés díja 580,- Ft. Amennyiben kérik, hogy a reklamált árut Önöknél vegyük át, lépjenek velünk kapcsolatba a info@carero.hu címen. Az árut közvetlenül az Önök vevőjénél is felvehetjük, ilyen esetben elég feltüntetni az áru átvételének időpontját, a vásárló címét és telefonszámát.
A jótállás érvényesítésének lehetősége a következő esetekben szűnik meg:
1. Az áru megsérülése szállítás következtében (ilyen esetben a kárt a fuvarozóval kell rendezni a küldemény kézhez vételekor).
Hangsúlyozzuk, hogy az adott termék (nyilvánvalóan szállítás okozta) mechanikai sérülése esetén az árut a leszállítását követő 2 munkanapon belül kell megreklamálni. Az ilyen sérülésekre ugyanis nem vonatkozik a gyártói jótállás, és azokat a fuvarozónál kell reklamálni. Ez különösen vonatkozik bútorokra és műanyag árukra (pl. vödrök, fürdető kádak, játék babakocsik, csúszdák stb.) Ezért hangsúlyosan javasoljuk, hogy az ellenőrzést a kikézbesítést követően AZONNAL végezzék el. Hiba feltárása esetén haladéktalanul vegyék fel velünk a kapcsolatot (legkésőbb a kikézbesítést követő 2 munkanapon belül). A későbbi beterjesztett panaszok figyelembe vételére nem nyílik mód!
Kérjük, hogy a sérült csomagolást (doboz, áru) fényképezzék le, írják le, majd küldjenek egy e-mailt a velkoobchod@carero.cz címre. A panaszukat megoldás céljával továbbítjuk az érintett fuvarozónak, és annak nyilatkozatát követően tájékoztatni fogjuk Önöket a további lehetőségekről.
2. Sérült védőplombák és matricák, amennyiben ilyenek megtalálhatók a terméken.
3. Helytelen használat.
4. Az áru természeti csapás okozta sérülése.
5. Amennyiben az áru későn lett megreklamálva, azaz az árucikk vagy termék a hiba beazonosítását követően is használva volt, a reklamációs igény elvész.
A reklamált áru megküldésével kapcsolatos kapcsolattartási adatok:
Cseh Köztársaság:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov
FIGYELEM: A megreklamálni kívánt ári nem küldhető vissza utánvéttel!