Gyakori kérdések

1. A vásárláshoz szükséges, hogy regisztrálva legyek?
Igen, szükséges regisztrálni itt. A regisztráció csak olyan szervezetek számára kerül jóváhagyásra, amelyek érvényes cégjegyzékszámmal vagy nyilvántartási számmal rendelkeznek. A regisztráció semmire nem kötelezi.


2. Mire van szükségem, hogy elkezdhessek vásárolni o nagykereskedelemben?
A vásárlást megkezdheti az értékesítési osztály jóváhagyása után. A sikeres regisztráció feltétele, hogy érvényes cégjegyzékszámmal vagy nyilvántartási számmal rendelkezzen, és kitöltse az összes szükséges információt.


3. Hogyan regisztráljak?
Itt minden információt ki kell tölteni, különösen a cégjegyzékszámot vagy nyilvántartási számot. A számlázási címnek és a szervezet nevének meg kell egyeznie a NAV-ban megadott információkkal. Ezután értékesítési osztályunk ellenőrzi a regisztrációját. Ha minden helyesen van kitöltve, akkor jóváhagyják a regisztrációt. E-mailben értesítjük a jóváhagyásáról. Csak akkor teheti meg az első rendelését.
Egy cégjegyzékszámra vagy nyilvántartási számra csak egyszer regisztrálhat.
Aprólékos útmutató itt.


4. Mit tegyek, ha nem sikerül regisztrálnom?
Ellenőrizze az adatok helyességét, esetleg javítsa ki a hibákat. Ha továbra is nehézségei akadnak, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot sabelova@carero.cz +36 14 451 282.


5. Mit kap a regisztrációnak köszönhetően?
Kereskedelmi partnerünk lesz, és elkezdheti vásárolni termékeinket, láthatja a nagykereskedelmi árakat, további értékesítési engedményeket kaphat, áttekintést kap a marketing eseményekről és az újdonságokról készletünkben. Hozzáférést biztosítunk a feedekhez a termékadatok e-boltba történő bevezetéséhez.


6. Mikor kezdhetek el vásárolni?
A vásárlást megkezdheti, ha az értékesítési osztály jóváhagyja regisztrációját. E-mailben értesítjük a jóváhagyásáról. Alakulhat egy kis időeltolódás a regisztráció és a jóváhagyás között.
Csak azután kezdhet el vásárolni.

7. Hol láthatom a nagykereskedelmi árakat?
A regisztráció jóváhagyása és a sikeres bejelentkezés után láthatja az alap nagykereskedelmi árakat (ÁFÁ-val és ÁFA nélkül) és az Ön vételárát minden terméknél.


8. Hogyan jelentkezzek be?
A jobb felső sarokban található a gomb . Itt kell megadni a bejelentkezési nevet és a jelszót.

9. Hogyan változtathatom meg a jelszavat, címet vagy e-mailemet?
Adatait megváltoztathatja a saját fiókjába Az én áttekintésem. Menjen az oldal végére és a Saját beállítások kattintson a Az alap információk.
A szállítási cím megváltoztatásához csak töltse ki az űrlapot, és mentse el.
A vállalkozási, rendelési vagy számlázási cím megváltoztatásához ki kell töltenie az űrlapot, és e-mailben el kell küldenie. Az értékesítési osztály jóváhagyását követően a cím megváltozik.
Az alap információknál megváltoztathatja a jelszavát vagy az email címet, vagy kijelentkezhet a marketing információk listájáról.


10. Elfelejtettem jelszavam, mit tegyek?
A bejelentkezési ablakban van az elfelejtett jelszó gomb. A rendszer átirányítja az oldalra, ahol meg kell adnia a bejelentkezési nevet. A regisztráció során megadott e-mail címre utasításokat küldünk a jelszó átállításáról.


11. Hogyan vannak védve a személyi adataim, amelyeket a rendszerben megadok?
Az adatok feldolgozása a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályokkal összhangban történik. A Carero összegyűjti az Ön által szolgáltatott információkat szolgáltatásnyújtás, termékek értékesítése és marketing céljából.


12. Milyen fizetési módok vannak?
A megrendelés teljesítése előtt kötelezően ki kell választania a fizetési módot. A következő lehetőségek közül választhat:
Banki utalással számlára
Utánvétellel, készpénzzel az áru átvételekor
Készpénzzel személyes átvételkor a cég székhelyén
Számlára - ezt az opciót csak az értékesítési osztály előzetes jóváhagyása után választhatja
Előrefizetett hitellel - az értékesítési részleggel megegyezhet, hogy kialakít Önnek egy számlát egy előre megegyezett összegre, ami a fizetés jóváírása után megjelenik, mint hitel. A rendelések kifizetései ezután ebből lesznek levonva. A hitel aktuális állapotát a Jóváírások szekcióban láthatja majd. Ezzel a fizetési móddal 1%-os kedvezményt kap a vásárlásokra. A konkrét feltételeket az értékesítési osztály küldi majd el Önnek.


13. Milyen szállítási módok vannak?
Választhatja a szállítást Geis vagy GLS szolgáltatóval.

14. Megkapom az xml feedben lévő adatokat a saját e-shopomhoz?
Lehetőséget kínálunk az üzletünk adatai szinkronizálására xml feeden keresztül.
A bejelentkezés után megtalálja a XML feed szekcióban. Itt megtalálja az összes elérhető feed-re mutató linkeket (alapvető, raktáron lévő termékekhez). Ezenkívül részletes információkat talál arról is, hogyan kell kezelni a feedeket.


15. Mit tegyek ha nehézségeim akadnak a xml feed telepítésével?
Olvassa el, kérem a részletes információkat az XLM feed szekcióban, amelyet a fiókjában talál.
Ha továbbra i nehézségekkel küzd, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot sabelova@carero.cz vagy telefonon +36 14 451 282.


16. Hogyan tudom, hogy a rendelés el volt küldve?
A bejelentkezés után megtalálja a Megrendelés szekcióban. Itt nyomon követheti a feldolgozás állapotát és a rendelés egyéb részleteit. Megtalálja itt a rendelések történetét is.
A konkrét csomag nyomon követésére használja az Elküldés (csomagok) szekciót.


17. Mikor kerül az elküldött csomag kézbesítésre?
Ha a termék raktáron van:
Ha a rendelés le lett zárva munkanapokon 11 óráig, akkor még azon a napon küldeni fogjuk
Ha a rendelés a munkanapokon 11 óra után lett kialakítva, a csomagot csak a következő napon küldjük
Ha a rendelés az ünnepnapokon van kialakítva, akkor a következő munkanapon küldjük majd
Ha a fizetési mód banki utalás, csak akkor küldjük a rendelést, miután a fizetés jóváírásra került a számlánkra a fenti szabályok szerint A kézbesítés a kiválasztott szolgáltatótól függ, általában 2 munkanap az elküldéstől.

Ha a termék nincsen raktáron, akkor a várható kézbesítési dátum a termék leírásában található e-shopunkban. Ez a dátum tájékoztató jellegű és változhat.


A rendelések és csomagok aktuális állapotát a Megrendelés és Elküldés (csomagok) szekcióban található a bejelentkezés után.
Ha a rendelésében raktáron lévő, de raktáron nem lévő termék is van, megjegyzést írhat a rendeléshez, vagy megegyezhet a megadott telefonszámon +36 14 451 282 hogy szeretné e a rendelést több csomagban, vagy várni szeretne, amíg az összes termék készleten nem lesz, és akkor szeretné csak a szállítást.


18. Megváltoztathatom a rendelésemet utólag?
A rendelést csak akkor változtathatja meg, ha nincs még teljesen feldolgozva vagy elküldve. Rendelési hiba esetén a lehetőségek ellenőrzéséhez kérjük, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot velünk a +36 14 451 282 telefon számon.


19. Vásárolhatok számlára?
A számlán keresztül lévő vásárláshoz szükséges elsőben megegyeznie az értékesítési részleggel. sabelova@carero.cz +36 14 451 282.


20. Milyen engedményeket kaphatok?
Negyedéves forgalmi engedményeket nyújtunk. Az értékesítési részleg megegyezésével mennyiségi vagy egyedi kedvezmények is kaphatók. A kedvezmények összegét és a konkrét információkat itt találja.


21. Milyen garancia van az árukra?
Minden árucikkre a törvény szerinti általános garanciát vállaljuk.


22. Mit tegyek, ha az árut szeretném visszaküldeni?
Az áru, amelyet vissza szeretné küldeni nem lehet sérült vagy használt. Az áru visszaküldése esetén az áru árának 10%-kát kell befizetnie. Ez a díj csökkenti a visszatért áru jóváírási összegét.

Az eljárás a következő:
1. Kérjük, figyelmesen olvassa el a termék visszaküldési feltételeket itt;
2. Lépjen velünk kapcsolatba e- mailen sabelova@carero.cz vagy telefonon +36 14 451 282 munkanapokon 7-15,30 óra között;
3. Az e-mailben vagy telefonban tüntesse fel a számla számát vagy a termék ID kódját, amelyet vissza szeretne küldeni;
4. Megmondjuk Önnek, hogy az áru visszaküldhető e, vagy sem (ha az áru nem küldhető vissza, azonnal elmagyarázzuk Önnek azt is, hogy miért nem);
5. Ezután küldje el a visszaküldött áruk listájával együtt és a számla számával a következő címre: CARERO s.r.o., Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov, Czech republic;
6. Várja meg nyilatkozatunkat, az áru ellenőrzése után értesítjük Önt.


23. Hogyan reklamálhatom az árut?
Az áru első sorban gyártási hiba miatt reklamálható. A reklamáció és a hiba eltávolítása általában 30 napon belül történik a reklamáció elfogadása után. Mielőtt elküldi a reklamációt, kérem, értesítsen minket e-mailben sabelova@carero.cz vagy telefonon +36 14 451 282 a hiba pontos leírásával.
Az áruhoz mindig csatolni kell a reklamációs űrlapot, amely tartalmazza a termék nevét és számát és a hiba leírását.
További információk itt.


24. Törölhetem egyedül fiókom?
Sajnos egyedül nem törölheti fiókját. Ha nem szeretne rendelkezni fiókkal nagykereskedelmi üzletünkben, küldjön nekünk írásbeli kérelmet, arról az e-mailről, amely meg volt adva a regisztrációkor az sabelova@carero.cz email címre, vagy levélben a cég székhelyi címére a regisztrált személy aláírásával.


25. Mit tegyek, ha vásárolni szeretnék?
Részletes leírást és videó útmutatót a Hogyan vásároljon szekcióban talál.


26. Mit jelentenek az áru egyes állapotai?
Ráktáron azt jelenti, hogy az áru raktáron van és a rendelés után azonnal küldjük Önnek.
Rendelésre azt jelenti, hogy az áru megvásárolható, de az áru az orientált idő alapján lesz Önnek elküldve, amely az adott áru leírásában található (például szállítás 3 nap).
Azzal számolunk azt jelenti, hogy az áru még nem rendelhető, de hamarosan feltöltjük készletünket ( ez a dátum csak informatív és változhat).


27. Hogyan működik a dropshipping?
Részletes leírás és videó útmutató a Dropshipping szekcióban található.
Bármilyen kérdése van, lépjen velünk kapcsolatban sabelova@carero.cz vagy telefonon +36 14 451 282


28. Miért nem kaptam meg a számlát is a termékekkel együtt?
A számla a rendelés feldolgozása napján érkezik meg Önnek (18 órakor) az email címére és egyben ezt a számlát megtalálja a Számla szekcióban is.


29. Nem kaptam megrendelés megerősítőt, mit tegyek?
Kérem ellenőrizze nincsen e a megerősítés a SPAM-ban. Abban az esetben ha ott sincsen, kérem lépjen velünk kapcsolatba +36 14 451 282 vagy írjon az email címünkre sabelova@carero.cz.


30. Egyéb kérdések
Lépjen velünk kapcsolatba, kérem, e-mail sabelova@carero.cz vagy a +36 14 451 282 telefon számon munkanapokon 7-15.30 óráig.